7-Møllen's Grill
Lørdagsavisen - 12. Februar 2009
Lørdagsavisen - 12. Februar 2009
Illustrationsfoto

Ti nye skud i kanonen


Køge Kanon 2009 ser dagens lys til foråret. Netop nu indsamler Køge Marketing idéer til kanonen fra kommunens borgere.


KØGE KANON: Køge Kommune er masser af oplevelser, naturskønne pletter, hyggelige hjørner og kulturelle perler og seværdigheder. Men hvilke ti er de bedste og fortjener at komme i Køges helt egen kanon? 


Køge Marketing, der står bag idéen om en lokal Køge Kanon, stillede spørgsmålet sidste år da Køge Kanon første gang blev præsenteret. Det kom der en farverig Køge Kanon ud af, og spørgsmålet stilles nu igen, til alle borgere i Køge Kommune med henblik på en 2009-udgave af en lokal kanon.


Sidste års ti bud indeholdt alt fra duften i Åstrædets Ostehus og koncerter på Tapperiet til Politiburgeren fra Syvmøllegrillen og en søndagstur i Dyndet. Igen i år er alt i spil, og alle borgere i hele kommunen er mere end velkomne til at byde ind med konkrete idéer til, hvad der skal være i Køges helt egen kanon anno 2009.


Det fortæller Jesper Gisli, der som bestyrelsesmedlem i Køge Marketing står i spidsen for årets Køge Kanon.


-Sidste år fik vi masser af gode og vidt forskellige idéer, hvorefter vi i Køge Marketing valgte ti af de mange bud til den endelig kanon. Sådan bliver det igen i år, og vi er sikre på, at folk derude har masser af meninger om, hvilke lokale herligheder der fortjener at komme i Køges egen kanon. Noget er oplagt, andet er lidt skævt, vi vil gerne høre om det hele og fra både unge som gamle, siger Jesper Gisli, der forventer at kunne præsentere Køge Kanon 2009 i maj måned.



Idéer og forslag sendes sammen med begrundelse på mail til post@koegekanon.dk senest den 1. april. Herefter vælger Køge Marketing de ti bud, der skal udgøre Køge Kanon 2009.

Herfølge

34 10 81 63

Billesborgvej 6

4681 Herfølge

Følg os

Copyright © Alle rettigheder forbeholdes 7-moellen.dk

Rev. 200821